فهرست بستن

دانلود و نصب برنامه استخراج فایل ۱٫۰٫۹ ZArchiver Pro زد آرشیور پرو آبی ، سبز و نارنجی برای اندروید

دانلود zarchiver pro
امتیازدهی به این مطلب
[تعداد آراء: 4 امتیاز: 2.3]

دانلود و نصب برنامه ۱٫۰٫۹ ZArchiver Pro زد آرشیور پرمیوم پرو آبی ، سبز و نارنجی برای اندروید

آخرین آپدیت و بروزرسانی نرم افزار Zarchiver Full version زد آرچیور فول پرمیوم

ZArchiver Pro یک آرشیو منحصر به فرد است که فقط برای ذخیره فایل ها در داخل گوشی های هوشمند است. در کنار آن، توانایی محافظت و تأثیرگذاری بر این فایل ها برای اهداف مختلف است. نسخه Pro این برنامه حتی عملکردهای بیشتری در رابطه با امنیت و محافظت از چشمان کاربر دارد. این یک ابزار ایده آل برای ذخیره فایل ها است. به طوری که ZArchiver Pro حتی نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. بنابراین اشتراک گذاری و انتقال اسناد بسیار آسان خواهد بود. اگر باید از حالت فشرده خارج کنید و دانلود کنید، همچنان به یک اتصال شبکه پایدار نیاز دارید.

نرم افزار زد آرشیور پرو فایل ها را در حالت عادی ذخیره می کند و ابزارهای فشرده سازی اضافی را به طور خاص برای فایل های بزرگ ارائه می دهد. دلیل آن این است که گوشی های موبایل اندروید فقط محدودیت ذخیره سازی خاصی دارند. اگر فایل های بزرگ بیش از حد در فضا وجود داشته باشد، کم و بیش بر عملکرد تلفن تأثیر می گذارد. حتی فضای کافی برای دانلود برنامه های بیشتر نخواهید داشت. بنابراین، این فایل ها به اندازه متوسط از حالت فشرده خارج می شوند. مناسب برای نگهداری به ترتیب بدون ایجاد بار اضافه.

با دانلود و نصب ZArchiver Pro هک شده پرو از فایل ها با روش های منحصر به فرد از فایل هایتان محافظت کنید:

لیست پوشه ها درست در رابط اصلی ZArchiver Pro ظاهر می شود. به آنها نام های مختلفی داده می شود تا بتوانید آنها را تشخیص دهید و بدانید حاوی چه فایل هایی هستند. روی هر پوشه کلیک کنید تا بصری ترین و ساده ترین راه را مشاهده کنید. یک بار دیگر روی فایل داده شده کلیک کنید تا کار کنید. این شامل در نظر گرفتن اطلاعات فایل است. شما به وضوح می دانید که فایل از کجاست. به طور همزمان با کدام برنامه و زمان دانلود چه زمانی دانلود می شود. اندازه متوسط فعلی چقدر است؟ چیزهای زیادی وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید و انجام دهید. از دست دادن کمی نیز باعث بارگذاری بیش از حد گوشی هوشمند می شود.

انجام عملیات فایل

البته برای کار کردن باید عملیات زیادی روی فایل ها انجام دهیم. زد ارشیور پرو همه عملیات رایج و مهم برای تجزیه و تحلیل یک فایل را دارد. شما گزینه هایی از فشرده سازی فوری فایل ها، از حالت فشرده خارج کردن و انتقال به پوشه دیگر، بررسی اطلاعات فایل و دانلود فوری در صورت وجود سازگاری دارید. یا فایل را مشاهده کنید تا ببینید چه نوع سندی برای شماست. شما اغلب از این توابع استفاده خواهید کرد. به راحتی می توانید نام فایل ها را تا زمانی که همپوشانی ندارند تغییر دهید.

امنیت داده مطمئن

این ویژگی نرم افزار زارچیور برای برخی از برنامه های دیگر محدودتر است. تعداد کمی از برنامه های ذخیره سازی فایل دارای ویژگی های امنیتی مانند ZArchiver Pro هستند. فایل مورد نظر یا حتی یک پوشه بزرگ را انتخاب کنید. یک رمز عبور برای آنها تنظیم کنید تا کسی نتواند وارد شود. این برای داده های مربوط به کار شما مهم خواهد بود. یک رمز عبور طولانی و پیچیده که فقط شما می دانید قرار دهید. احتمال از دست دادن اطلاعات کمتر و کمتر خواهد شد و تقریباً وجود نخواهد داشت. از آنجا که حتی بدون رمز عبور، ZArchiver Pro هنوز توانایی ذخیره اطلاعات به طور استثنایی را نشان می دهد.

 


پردازنده گوشی من کدام است (X86-64) یا (X86) یا (Arm64_v8a) و یا (Armeabi_v7a) ؟

با توجه به مطلب آموزشی در لینک بالا 👆 لینک دانلود متناسب با گوشی اندروید خود را انتخاب کنید👇

فرمت فایل : apk
حجم فایل : ۴٫۵۷ مگابایت

فرمت فایل : apk
حجم فایل : ۴٫۸۷ مگابایت

فرمت فایل : apk
حجم فایل : ۵٫۲۶ مگابایت

فرمت فایل : apk
حجم فایل : ۵٫۲۵ مگابایت

 


امتیازدهی به این مطلب
[تعداد آراء: 4 امتیاز: 2.3]

Posted in ابزارها،تمامی مطالب،نرم افزارهای اندروید

موارد مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× خرید گیفت کارت